Veelgestelde vragen

Over ons

Reparatievakman.nl is een initiatief van United Retail, een franchiseorganisatie die diensten verleent aan ruim 240 aangesloten vakspeciaalzaken die actief zijn in consumentenelektronica. Je kent ons van de formules: Euronics, Electro World en Witgoed specialist.

  

Onze vakmannen repareren jouw apparaat als ’t kapot is. Of het nu een televisie is, een (inbouw)koelkast of een wasmachine, wij helpen je graag. Onze vakmannen staan altijd klaar om het probleem te achterhalen én op te lossen. Mocht reparatie niet mogelijk zijn, dan zijn we daar duidelijk over. En kies je voor een vervangend apparaat? Dan betaal je geen startkosten.

Alle onze vakmannen zijn lid van Techniek Nederland, dus kun je van hen verwachten dat zij jou goed adviseren en beschikken over vakmanschap. Ze zijn servicegericht, houden hun kennis bij en zijn op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Met als doel dat jij weer zorgeloos kunt genieten van je apparaat.

Bekijk hier de Algemene Voorwaarden Elektrotechnische Detailhandel (AVED)

Tarieven

Repareren is vaak goedkoper dan een nieuw apparaat aanschaffen. Met ons vaste, lage starttarief van € 46,50 komen we graag bij jou langs en repareren we jouw apparaat. Ons starttarief bestaat uit voorrijkosten inclusief 15 minuten reparatie. Dit is exclusief verbruikte materialen. Heeft de vakman meer tijd nodig? Ons reparatietarief is slechts € 16,50 per kwartier. Onze vakman bespreekt altijd vooraf met jou de extra kosten zodat je precies weet waar je aan toe bent. Tarieven zijn natuurlijk inclusief btw.

Onze werkwijze

Een Reparatievakman bestel je in drie stappen:

  • Welk apparaat wil je laten repareren?
  • Voer je postcode in en kies jouw lokale reparatievakman
  • Vul je gegevens in

Je kunt jouw vakman natuurlijk ook meteen rechtstreeks bellen en om advies vragen. Ga dan direct naar Vind je vakman

We begrijpen dat een kapot apparaat heel vervelend is. Doordat onze vakmannen uit de buurt komen zijn we vaak binnen 1 werkdag tijdens openingstijden aan huis.

Onze 400+ reparatievakmannen zijn verspreid over heel Nederland. Dus waar je ook woont, er is altijd een vakman in jouw buurt.

Je kunt bij ons zelf jouw vakman selecteren. Jouw geselecteerde vakman ontvangt jouw aanvraag als eerste. Mocht de vakman die je aanvraagt niet kunnen, zorgen wij ervoor dat een andere geschikte vakman jouw reparatie kan oppakken. Je ontvangt daarover natuurlijk altijd eerst bericht.

Dat vinden wij natuurlijk erg vervelend. Klanttevredenheid staat bij ons voorop. Probeer er wel eerst samen met de vakman uit te komen. Hij is als zelfstandig bedrijf verantwoordelijk voor de reparatie. Kom je er samen niet uit? Neem dan contact op met de Reparatievakman via info@reparatievakman.nl. Wij kijken dan samen met jou en de vakman of we toch nog tot een oplossing kunnen komen. Achteraf kun je natuurlijk altijd je mening geven door middel van een review.

Overige vragen

Bekijk hier de algemene voorwaarden.

Bij algemene vragen kan je een mail sturen aan info@reparatievakman.nl. Heb je een vraag aan een vakman? Stel deze dan direct aan jouw vakman naar keuze.

Apparaat stuk? Vind hier je vakman!